Reference

Reference

Partnerem mobility Radka Jaroše je Subaru Sedlčany a Subaru XV e-Boxer

Radek Jaroš 20.7.2021: „Jsem velmi potěšen pokračováním spolupráce se Subaru Sedlčany a těším se na nové cesty v Subaru XV eBoxer !´
Nejlépe vybavená verze modelu XV e-Boxer Executive o výkonu 150.k je doplněna nosičem kol Thule na tažném zařízení a střešními příčníky s přepravním boxem Subaru. Vozidlo na silnici nepřehlédnete díky jeho barvě.

Radku přejeme mnoho šťastných kilometrů a skvělé Subaru zážitky!

  • Fotografie z předání XV e-Boxer: https://www.radekjaros.cz/blog/subaru-xv-nase-prvni-spolecna-jizda
  • Web Radka Jaroše a jeho další aktivity najdete na adrese: http://www.radekjaros.cz
ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Oldřich Svoboda (lední hokejista) - Subaru Forester

Dne 10. prosince 2021 v Subaru Sedlčany převzal nový Subaru Forester Oldřich Svoboda, bývalý reprezentační a ligový hokejový brankář.
Forester je snadno ovladatelné a bezpečné SUV, zároveň překvapí prostorností a pohodlím. Hybridní pohon e-Boxer kombinuje elektromotor se dvěmi klíčovými technologiemi Subaru: motorem Boxer a symetrickým pohonem všech kol. Nové spojení přináší parádní zážitky ze sportovního řízení, tak i ticho a pohodlí v kabině bez nežádoucích hluků a vibrací na všech typech cest, kterými se ubíráte. Více produktových informací: https://www.autovero.cz/modely/subaru-forester 

Informace o sportovní hráčské kariéře Oldřicha Svobody:
S hokejem začínal ve Stadionu Hradec Králové, jehož je odchovancem. Postupně prošel všechna mládežnická družstva a již ve svých 16 letech se dostal i na soupisku A týmu dospělých hradeckého Stadionu v 1. ČNHL. V sezoně 1990/1991 se mu v Dukle velice dařilo a získal tak s týmem zatím poslední titul a prvenství v lize. V prosinci roku 1990 poprvé okusil nominaci do národního A týmu. V roce 1991 byl vyhlášen nejlepším brankářem ligy a také se podíval na mistrovství světa po boku brankářů Břízy a Hniličky do Finska. V nadcházející sezoně 1991/1992 v Jihlavě odchytal 28 zápasů a po nich si vyzkoušel zahraniční angažmá. V TPS Turku stihl odchytat v sezoně 11 zápasů. V roce 1992 se opět podíval do reprezentace, se kterou v únoru přivezl bronzovou medaili ze Zimních olympijských her v Albertville. V nadcházejícím dubnovém 56. Mistrovství světa hraném v Praze a Bratislavě opět nechyběl v nominaci a pověsil si po turnaji na krk druhou bronzovou medaili. V zápase o třetí místo zdolalo Československo Švýcary 5:2.

V sezoně 1992/1993 přestoupil z finského TPS Turku do dalšího tamního klubu – Reipäs Lahti. Jeho bývalý klub Turku oslavil v této sezoně titul. V Reipäs Lahti vydržel i další sezonu 1993/1994. V mezidobí let 1995–1999 strávil Oldřich Svoboda čtyři sezóny v Českých Budějovicích. V sezóně 1999/2000 působil v celku nejvyšší německé hokejové ligy Moskitos Essen. V sezónách 2000–2002 působil v extraligovém týmu HC Znojemští Orli. S ním v sezóně 2000/2001 vyhrál základní část extraligové soutěže. Na začátku sezóny 2002/2003 odešel do ruské nejvyšší hokejové soutěže, týmu HC Molot Perm. Svoji hokejovou kariéru ukončil v sezóně 2003/2004 v extraligovém týmu HC Bílí tygři Liberec.

ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Vadim Š. - Subaru XV: přírůstek do rodiny :-)

Subaru pro mne přestavuje jedinou možnou volbu z pozice otce, manažera ve stavebním sektoru a milovníka rybaření. U této značky oceňuji dokonalé jízdní vlastnosti v terénu a rovněž

bezpečnost mé rodiny, kde Subaru vítězí bez kompromisů.

          Jelikož bydlím na pomezí Vysočiny, kde jsou oproti ostatním krajům naší republiky podstatně složitější klimatické podmínky, mohu jen potvrdit, že kde ostatní končí, Subaru začíná.

 Chtěl bych rovněž poděkovat celému týmu Subaru Sedlčany, zejména panu Čáslavkovi, za nadstandartní přístup při prodeji nového automobilu.

 Přeji krásné dny, Ing. Vadim Šikula MBA.

ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Radek Jaroš

Subaru Outback: nejlepší auto mého života.

Tím ale nikomu nevnucuji, že jde o nejlepší auto na světě. Řídím přes 30 let, vlastnil jsem deset různých vozu a najel téměř jeden a půl milionu kilometrů. Outback se téměř blíží ideálu mého osobního vozu. Se stylem života jsem vždycky kombíkovej. Dřív rodina a děti, v současné době dvě kola, dva paddleboardy, jetsurf, horolezecký batoh, golfový bag - požadavky, které musí splňovat objem úložné plochy mého auta. A samozřejmě jízdní vlastnosti. A po těch není automobilu absolutně co vytknout. Radost z jízdy, spolehlivost a bezpečí. Jsem zimní typ, Vysočina a sníh patří k sobě. A k nim samozřejmě čtyřkolka Subaru. Fantazie. Dvou a půl litru benzínového motoru jsem se prvně obával, čekal jsem spotřebu nad 10l; jezdím dost dynamicky a přesto se pohybují okolo 9 l.

Velkou část svého života jsem prožil na horách. Bylo normální že všude na světě se zdravíme. Horolezci jsou zvláštní, hrdá parta. A subaráci taky… Ahoj!  


ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Daniel Č - Subaru BRZ FE 05/43

Subaru není jen auto, je to životní styl

Když jsem zjistil, že osud legendárního Subaru BRZ je pro Evropu do budoucna přinejmenším nejistý, začal jsem se zajímat o Final Edition.
Krásné auto se 17palcovými tmavě lakovanými koly, přepracovanými tlumiči Sachs a brzdami Brembo. Když jsem zjistil, že aut se v této edici pro celou Evropu vyrobilo jen 157 vozidel a z toho se do České republiky dostalo jen 43 kusů, neváhal jsem a začal jsem hledat.

V Auto Vero Sedlčany měli jeden z posledních z těchto klenotů, modrý kus s číslem 5/43 s manuální převodovkou.  S tímto autem ukážu svým dětem, co je to skutečný požitek z řízení. Prodejce mi vše názorně ukázal, poradil s financováním, přístup vskutku profesionální.
V Subaru je vše jinak. Řidiči se zdraví, nikdy jsem se nesetkal se závistí nebo záští, ale spíš se zájmem, auto vzbuzuje pozitivní náladu. Samozřejmě je určeno spíš do zatáček, ale ani na německých dálnicích neudělá ostudu. Teď už chápu, že ten, kdo má jednou Subaru má Subaru už navždy.
Aby toho nebylo málo, tak do Auto Vero Sedlčany jsem zavítal ještě jednou. Půjčují totiž také obytné vozy. A když už máte s někým dobrou zkušenost, rádi se tam vracíte.

ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Luděk P. - Subaru Outback

Proč Subaru, proč Subaru Outback? Kamarádi nebo známí se mě již několikrát ptali, proč si nekoupím nějaké luxusnější nebo větší auto než je Outback. Vždy jim akorát řeknu. Dokud v něm nejezdíš, nikdy to nepochopíš.

ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Alexander Z. - Subaru XV

Známe to všichni. V životě každého muže jednou nastane chvíle, kdy se musí začít chovat zodpovědně. Rodina. Děti. Bezpečí. Tento přerod je často bolestivý. Radost z narození potomků totiž nejednomu chlapovi zkazí zjištění, že se rodina nevejde malého dvoumístného roadsteru nebo nechce jezdit modrou okřídlenou bestií se zlatými koly. Srdce musí ustoupit rozumu.

Takže si můžete koupit buď nudné a bezpohlavní SUV, nebo auto, které má něco navíc. Něco, čemu se dá ještě pořád říkat duše. Něco, co vám udělá radost pokaždé, když přijdete do garáže. Něco, kvůli čemu se budete těšit na každou jízdu.

My se takhle těšíme na svoje oranžové Subaru XV, které jsme loni zakoupili v Sedlčanech. V Auto Vero Sedlčany pracují lidé, kteří mají Subaru opravdu rádi. Buďte si jistí, že koupí auta to pro ně nekončí. Budete pro ně vždy na prvním místě. Budou se Vám snažit za každé situace pomoct a vyjít vstříc. Jsou to zkrátka profesionálové s lidským přístupem. Ale zpět k našemu XaVerovi.

Subaru XV vypadá na první pohled jako každý jiný crossover. Ale hned při druhém odhalíte, že to žádný nudný crossover, který se sice tváří svalnatě, ale žádné svaly ve skutečnosti nemá, není. Subaru XV je jedno z nejuniverzálnějších a nejschopnějších aut, jaké můžete na trhu koupit. Je to sympatické a upřímné auto, na které se můžete vždycky spolehnout. Ať už vezete děti do školy, jedete do práce, vydáváte se s rodinou k moři nebo do zasněžených hor.

Nastavení podvozku u nových Subaru je pro mě prostě černá magie. Kvalita zpracování je na špičkové úrovni. Povrzávat považuje Subaru za to nejsprostší slovo. A místo pro posádku v XVéčku? To se někdy nevidí ani v autech o třídu větších.

Třešničkou na dortu je přijetí do Subaru komunity. Každá jízda se pro Vás stává společenskou událostí. Zdravíte ostatní subaristy na potkání. A na parkovištích s nimi i prohodíte pár slov o tom, jak úžasné to Vaše „subo“ je.

Nezkusíte, nevíte.

ČÍST CELOU RECENZI
Reference

Tomáš Z.

Posílám pozdrav do Sedlčan a ještě jednou moc děkuji za zeleného krasavce, kterým mě opravdu baví jezdit.

Dělá mi hezčí život a vždy mě překvapí i po několika měsících nějakou drobností, kterou jsem dříve nevěděl.

Užívám si ho skoro každý den !

Reference

Matěj C. - Subaru Outback

Jízda s ním je skvělá, v zatáčkách je až neuvěřitelný s o kolik menším odporem se člověk díky tomu boxeru potýká a to se pořád dost hlídám... Na recenzi je toho zatím najeto moc málo, navíc v podstatě výhradně po Praze, ale už teď jsem doslova u vytržení z toho, jak se všichni zdravíme. Takovou míru sounáležitosti jsem na silnici nikdy nezažil a je to strašně fajn!!!

Reference

Pavel V - Subaru XV

Rád se do referencí připojím, už jen pro to, že je fajn že se subaristé zdraví a to je mi příjemné. Nacházím v každém takovém pozdravu různé „odkazy“.

Po revoluci jsme se za volantem v zahraničí také zdravili mezi náklaďáky, to už dneska není, další je zdravení mávnutím na motorkách, taky příjemné. A naposled u nás v údolí, tam se mává ikdyž jdou lidi pěšky a nejsou si jistí kdo zrovna jede.

Spokojenost s XV ?

Ano, spokojenost.

Pokusím se zachytit nějaké postřehy.

Nemohu se pořád vzdát toho porovnávání se Škodou Yeti. Zatím jediný jasný parametr výhody škodovky je spotřeba a z ní vycházející dojezd, tam je Yetouš ve předu a to se asi nezmění.

Reportáž v bodech :

Pohodlí : rozhodně lepší, měkounké ale né naklánějící, jistota v zatáčkách, ticho a nedrncání na drobných nerovnostech, sedačky lepší, měkčí, jen by mohlo být seřizování bederní podpěry v sedáku. Do pohodlí rozhodně patří automat, řadí krásně, bez skoků, člověk může pít kávičku a pohoda.

Motor : pohoda, točí se jak blázen, je znát sportovní geny, zcela spokojenost, jen ten jeho apetit, ale to k tomu patří, bez spotřeby není sportovní ježdění.

Karoserie : pevná bez vrzání a divných zvuků. Tady speciální poznámka k měkkým plastům v oblasti pod nárazníkem. Neuhl se mi při jízdě jeden „pařízek“ a trefil jsem ho předním rohem. Vše šlo srovnat a sesadit zpět svépomocí, nic nepopraskalo, jako by to bylo předem takhle konstruované, aby to vydrželo drobné kolize v terénu. Takže pochvala.

Jízda a asistenty : pohoda, vše funguje, samo brzdí, samo řídí, kamery vidí a ukazují, muzika a s ní spojené ovládání, listování v menu radia, medii a telefonu naprosto spokojenost, jen se to musí člověk naučit a zaužívat.

Jízda a zážitky : zatím naprostá spokojenost, jezdím denně po nezpevněných cestách, hodně bláta, sněhu, výjezd do kopce, zcela v pohodě. Dvakrát jsem vyprošťoval jiná auta ( 1 zapadlé a 1 po bouračce z pole) naprosto v klidu, velká spokojenost

 Takže shrnuto jsem spokojený, XV plní to co jsem chtěl a přidanou hodnotou je to, že to není masovka a to jsem chtěl, nejezdit „euroautem“

ČÍST CELOU RECENZI